Ontdekkers van het retailen van morgen

Aan alle retailers, start-ups, upscalers en de bekende namen. Groot, klein. Van Amsterdam tot Zierikzee. Aan onderzoekende geesten die de toekomst niet afwachten maar bepalen. De merk-a-holic, die ‘s ochtends rennend wakker wordt en ook op tijd stil staat. De pragmaticus die weet dat retail beleven voorwaardelijk is om van retail te leren. Aan die nieuwe van marketing. De chiefs. De data dudes. Achievers die hun agenda graag leeg maken voor een vol hoofd. Aan aandachtige kijkers die niet alleen hun fotoarchief aanvullen maar ook hun vakkennis. Rupsjes Nooitgenoeg, die niet blindelings geloven wat ze zien maar ook achter de coulissen kijken. Retailminnaars die hun vak soms ook vervloeken. Aan positieve reisgenoten die nieuwe invalshoeken kiezen boven hun eigen overtuiging. Aan experts en leerlingen ineen. Aan iedereen die voluit wil reizen met retailbagage.

Welkom bij Nowmads.

Eigenaar van de mooiste baan ter wereld die keer op keer weet te inspireren.

Nancy van der Heijden

Niet voor niets is Nancy eigenaar van de mooiste baan ter wereld. Ze bezit een aangeboren enthousiasme en een niet te onderdrukken nieuwsgierigheid voor alles wat retail zo spannend, onderscheidend en relevant maakt. Met haar talent, expertise en ervaring weet ze keer op keer intensieve compleet verzorgde retailtours te organiseren en te begeleiden. Ze heeft een aanstekelijke fascinatie voor unieke retailconcepten wereldwijd en is continu op zoek naar de mooiste parels in de retail. Elke retailtour stelt ze dan ook samen met de meest vernieuwende ‘must sees’ in de retail, waarmee ze jou altijd weet te inspireren.

Retailstrateeg die je van exclusieve insights voorziet.

Lori van Waes

Door haar onvermoeibare drive en strategische retailkennis zijn vele retailers tot een sterk formuleconcept gekomen. Niet alleen verdiept Lori zich in de laatste trends en ontwikkelingen in de retail, maar brengt deze ook binnen no time in kaart. Daarmee weet ze je te inspireren en te voorzien van de meest exclusieve insights in de toekomst van de retail en veranderende klantenwensen. Het ontrafelen van het succes achter een retailconcept is haar drijfveer. Hoe wordt elke keer weer het hart van de klant gewonnen? Ze identificeert waar voor jou de kansen liggen en vertaalt de strategische keuzes achter een concept naar jouw retailformule.

Retailconsultant daagt je uit om uit jouw comfort zone te komen.

Vincent Coster

Ontwikkelingen van retailconcepten, strategieën en positioneringen staan op zijn naam. Vincent weet zichzelf én de retailer altijd te prikkelen en uit te dagen om niet in de comfort zone te blijven hangen. Beperkingen bestaan niet in zijn ogen. Zijn out-of-the-box denken zorgt ervoor dat muren open worden gebroken en je anders gaat kijken naar retailconcepten die buiten de eigen branche vallen. Met de nieuwe inzichten die hieruit voortvloeien, weet hij jouw retailformule te vernieuwen. Geen dag is hetzelfde in deze dynamische retailwereld waarin retailers continu moeten veranderen, en dat spreekt hem aan.

Met heldere strategische adviezen steelt deze retail- en merkstrateeg jouw hart.

Sara Collard

Met heldere strategische adviezen steelt Sara de harten van retailers. Eén van haar grootste krachten ligt in het vinden van de essentie. Ze weet je dan ook relevante insights te geven in de strategische keuzes van retailers en de vertaling hiervan naar retailconcepten. Energie haalt ze uit het maken van een verbinding tussen de kracht van jouw retailformule en de behoeften van de klant. Ze helpt je dan ook bij het creëren van toegevoegde waarde voor de klant en het vergroten van de merkvoorkeur dat ervoor zorgt dat de klant vaker bij je in de winkel komt en koopt.

Content manager die altijd creatieve invalshoeken weet te bedenken.

Kimberly Ariëns

Geen enkele kans laat Kimberly aan zich voorbij gaan om zich te verdiepen in de dynamische retailwereld en nieuwe inzichten te verkrijgen. Ze beschikt dan ook over een flinke dosis doorzettingsvermogen. Door haar vernieuwende blik weet ze altijd creatieve invalshoeken te bedenken om de retailtours ijzersterk in de markt te zetten. Ze doet grondig research naar dé ‘must sees’ in de retail. Eén van haar doelstellingen is dan ook om zoveel mogelijk te leren over het maken van een verbinding tussen de kracht van jouw retailformule en de behoeften van de klant.

Retailers and
brands only

Ervaringen delen en sparren met andere experts uit de retail leidt tot onder meer nieuwe inzichten in de eigen retailformule. Daarom zijn onze retailtours exclusief voor retailers en merken in de retail.

Intensief compleet
verzorgd programma

Nowmads haalt het maximale uit je dag. We selecteren niet alleen de belangrijkste retailconcepten, maar regelen ook alles tot in de puntjes. Daardoor is er alle ruimte voor inhoud en verdieping.

Exclusieve
insights

Naast beleving krijg je met Nowmads inzicht in de strategische keuzes van retailers en de succesvolle vertaling hiervan naar retailconcepten en oplossingen. Ook laten we hierbij de retailers zelf aan het woord.

Reflection
camps

Wat zijn de belangrijkste inzichten? Hoe maak je deze toepasbaar op je eigen retailformule? Elke retailtour bevat reflection camps waarin we kort stilstaan bij ieders verkregen inzichten, zodat je met voldoende retailbagage uitcheckt.

Heb je vragen, twijfels, speciale wensen?
Laat het ons weten!

Stel je vraag