Beautymerk Murir heeft in Seoul de flagshipstore Villa de Murir geopend. De ruimte bestaat uit twee verdiepingen en zijn verdeeld in vier verschillende ruimtes, zoals de beauty select shop, de make-up shop, de open studio en het café. Het ontwerp van de flagshipstore is gericht op vrouwelijke millennials die in de winkel terecht kunnen om hun persoonlijke schoonheid te verkennen.
Beleving staat centraal in de flagshipstore waardoor er veel ruimte is voor het uitproberen van producten. In de beauty select shop kun je de eigen producten van Murir kopen, maar ook van andere lokale Koreaanse merken. In de make-up shop kun je vijf verschillende make-up behandelingen uitproberen die Murir zelf heeft ontwikkeld. Als je actief bezig bent op YouTube of andere social mediakanalen kun je terecht in de open studio. In de studio kun je beauty filmpjes maken om te delen op YouTube of op andere kanalen. In het café kun je een drankje nemen en andere klanten ontmoeten.
Met het roze interieur richt Murir zich op vrouwelijke millennials die een break willen nemen. Met het café en de open studio wil Murir een plek creëren waar vrouwelijke millennials terecht kunnen om hun persoonlijke schoonheid te verkennen.