Tour boeken of samenstellen

24.08.2018| Kalverstraat 121-123, Amsterdam, Nederland

Lush: personeel zijn ware ambassadeurs

Personeel als ambassadeur

Wie kent Lush niet van de kleurrijke producten en heerlijke geur die de winkelstraten vullen? In de sfeervolle flagshipstore in de Kalverstraat kun je deze producten uitgebreid testen. Er zijn wasbakken door de hele winkel, een hairlab waar je gratis behandelingen kunt ondergaan met Lush hair care producten, en elke dag worden demo’s gehouden op de winkelvloer. Waar Lush ook echt in uitblinkt, is het personeel dat als ware ambassadeurs enthousiast en oprecht de visie van het merk uitdragen.

© Lush
© Lush
© Lush
© Lush
© Lush

Duurzaam en transparant

Lush is een Brits cosmeticabedrijf dat zich al ruim 30 jaar bezighoudt met het duurzaam en diervriendelijk produceren en verkopen van producten als zeep, bodylotion en make-up. In de sfeervolle Nederlandse flagshipstore kun je over 3 verdiepingen het merk in volle glorie ervaren. De kleurrijke producten komen prachtig tot hun recht in het donkere interieur met oude houten vloeren en op de achtergrond hoor je goede muziek van het eigen label ECCN Records.

Online
De webshop en app van Lush worden ingezet om het duurzame merkverhaal te vertellen en om klanten de producten te laten ontdekken. Zo lees je er welke ingrediënten in een product gaan, waarom voor deze ingrediënten gekozen is, hoe Lush verschillende gemeenschappen in de wereld ondersteunt en nog veel meer. Natuurlijk kun je via de online kanalen ook kopen, maar dit is niet het hoofddoel.

Happy people making happy soap
Alle Lush producten worden vers en met de hand gemaakt en niet op dieren getest, maar op vrijwillig testpanel. De missie van Lush is om alle cosmeticaproducten diervriendelijk te maken en goed voor het milieu te zijn. Zo streeft het cosmeticamerk ernaar om zoveel mogelijk producten verpakkingsvrij te maken. Op de producten die wel een verpakking hebben, staat een fotootje afgebeeld van de persoon die het gemaakt heeft.

Parfum en muziek
De derde verdieping staat in het teken van parfum en muziek. Lush heeft eigen parfums met elk een eigen verhaal dat geïnspireerd is op kunst en poëzie. De black label parfums zijn exclusief verkrijgbaar in de flagshipstore en tijdens een geurconsult kom je erachter welke geur het beste bij jou past.

Feestje
Je kunt bij Lush in de Kalverstraat ook een (kinder)feestje of event organiseren, waarbij je je eigen Lush product mag maken. Dit kan tijdens de openingstijden, maar in overleg ook als de winkel al gesloten is.

© Lush
© Lush
© Lush
© Lush
© Lush
© Lush
© Lush