Het sportmerk Gymshark heeft onlangs zijn eerste fysieke winkel geopend in Londen. In de winkel vind je niet alleen de fitnesskleding van het merk, maar kun je ook allerlei activiteiten doen. Hiermee is de winkel een mix tussen retail en beleving, en een basis voor de community.
In het pand vind je een ‘sweat room’, waar elke week zo’n 30 verschillende sportlessen te volgen zijn. In de ‘Pro Bench’ zullen de trainers, die Gymshark Pro’s worden genoemd, gratis 1-op-1 sessies aanbieden van 25 minuten. Na een bezoek aan de ‘sweat room’ heb je toegang tot de inclusieve genderneutrale ‘locker-room’, waar kluisjes, douches, handdoeken en kleedkamers te vinden zijn.
In het pand vormt The Hub een ontmoetingsplek voor de Gymshark-community. Hier kunnen zij ins en outs over sporten en lifestyle delen en van elkaar leren door middel van podcasts, panels, workshops, live streaming en zelfs Sunday brunch clubs.
De shop-in-shop van Joe & The Juice biedt verse sapjes, gezonde shakes en eiwitrijke sandwiches voor diegenen die een gezondheidsboost kunnen gebruiken. Retail blijft het hart van het merk. Consumenten kunnen fitness outfits samenstellen en kopen, eventueel met behulp van een vip treatment van personal stylers. Uiteindelijk loop je gesport, gedoucht, geïnspireerd, gevoed en gestyled de winkel uit.