Stap binnen in de beautywereld van de nieuwe Douglas-flagshipstore in Düsseldorf, waar esthetiek en beleving hand in hand gaan. Deze winkel is het walhalla voor Gen Z en Douglas begrijpt maar al te goed hoe belangrijk het is om een visueel spektakel te creëren dat meteen wordt vastgelegd op social media. Hier draait alles om de ultieme brand experience.
Bij Douglas wordt de kracht van technologie gecombineerd met de tijdloze schoonheid van make-up. De welbekende Beauty Mirror die je al kon uitproberen in de app, is nu tot leven gebracht in de flagshipstore. Met deze slimme spiegel kun je moeiteloos verschillende make-uplooks uitproberen en experimenteren met nieuwe stijlen. Met slechts een simpele touch ontdek je op het scherm jouw favoriete merken en producten en volg je zelfs tutorials om jouw make-upskills naar een hoger niveau te tillen; unleash your inner makeup artist!
Up your beauty game
Alles staat in teken van het worden van ‘a better me’, wat inhoudt dat we het beste uit onszelf willen halen en alsmaar bij willen leren. In deze zoektocht naar zelfverbetering en voortdurend leren, helpt Douglas jou met het verbeteren van je beauty skills. Mocht je naast de Beauty Mirror je make-upskills verder willen verbeteren, dan kun je de in-store Beauty School bezoeken. Hier worden meesterlijke masterclasses en inspirerende workshops gegeven door Douglas’ beautyexperts. Samen met like-minded beauty lovers til je jouw beauty skills naar een hoger niveau door gratis sessies bij te wonen, gegeven door merkpartners. Je ontmoet niet alleen de mensen achter jouw favoriete merken, maar ontdekt ook de nieuwste trends en technieken.
Gen Z hangout
Douglas weet wat Gen Z wil; de beautywinkel is een waar paradijs voor de TikTok- en Instagram-generatie. Elk hoekje van de winkel is ontworpen om jouw feed te laten stralen. Van kleurrijke neon quotes tot moderne mintgroene accenten en betoverend roze details, elke centimeter schreeuwt om een foto. Hier is elke ervaring instagrammable. En geen zorgen over een lege batterij terwijl je je Instagram Stories deelt of je favoriete producten opzoekt, er zijn voldoende oplaadpunten voor je telefoon aanwezig, zoals de comfortabele hangout-spots waar je neer kunt ploffen en even kunt ontspannen. Ook is de winkel de place to be om je favoriete influencers te ontmoeten en beauty secrets uit te wisselen.
Met een beetje ondersteuning van Douglas, kun je het beste in jezelf naar boven halen, helemaal passend bij hun nieuwe strategie: ‘Let it Bloom – Douglas 2026′.