De Belgische reisorganisatie Connections heeft haar Antwerpse Travel Concept Store verhuisd van de Schoenmarkt naar de Wapper. De nieuwste conceptstore brengt bezoekers een unieke shopervaring. Je komt een ruim 300 m² groot reismekka binnen (verspreid over drie verdiepingen) waar je meteen wordt onderdompelt in de sfeer van je volgende bestemming. Zo vind je er inspirerende corners rond de USA en Azië, een Afrikaanse setting en zelfs een ware ‘beach corner’.
In de Travel Concept Store maak je door de allernieuwste technologieën kennis met verschillende reisbestemmingen. Zo maak je een virtuele wandeling door New York middels een 3D-bril. Je hebt echt het gevoel dat je in New York bent, dus mocht je twijfelen om een trip naar New York te boeken, dan ben je bij deze om. Een interactieve muur van 19 schermen toont de wereldkaart, foto’s, video’s, tweets en tal van echte live gegevens. Het creëert een waar luchthavengevoel in de nieuwe Travel Concept Store.
Concurrentie aangaan met online reisaanbieders
Met dit unieke winkelconcept gaat Connections met een gerust hart de concurrentie aan met online reisaanbieders. Want Connections begrijpt heel goed dat de hedendaagse consument een uitvoerige online zoektocht ondergaat en zijn keuze al voor 85% gemaakt heeft voordat hij/zij in de winkel komt. In de Travel Concept Store worden dan nog de laatste vragen gesteld en de reservering definitief gemaakt.