Verwacht geen traditionele showroom waar rijen auto’s naast elkaar staan als je Cadillac House in de levendige wijk Soho (New York) binnenloopt. Cadillac House is juist ontworpen als een publieke ontmoetingsplek voor nieuwsgierige mensen. Je ervaart er het perspectief van het iconische automerk op gebied van kunst, cultuur, mode en eten. Het voelt dan ook meer als een culturele hub, dan een traditionele autoretailervaring.
Cadillac House is een belangrijk onderdeel in de realisatie van de nieuwe marketingstrategie van Cadillac naar een open, dynamisch en eigentijds merk met sterk geïntegreerde technologie.
In Cadillac House vind je een vestiging van de lokale New Yorkse koffietent JOE coffee met een terras, een pop-up shop en een expositieruimte waar regelmatig een nieuwe invulling aan wordt gegeven. Zo worden er regelmatig events en concerten georganiseerd en is er volop ruimte voor bijzondere samenwerkingen. De aanwezigheid van het merk Cadillac is minimaal, er staat alleen bij de ingang drie pronkstukken te blinken.
Cadillac House is gevestigd op de benedenverdieping van het hoofdkantoor van Cadillac.