Het fitnessmerk Bala heeft onlangs zijn eerste pop-up store geopend in New York City. In de pop-up store kun je naast het kopen van fitnessaccessoires jezelf in het zweet werken door een sportles te volgen. Buiten de openingstijden worden er verschillende fitnessprogramma’s aangeboden waar je aan kunt deelnemen. Hiermee brengt het Amerikaanse fitnessmerk de sportschool naar de retail.
De fitnessproducten die het merk verkoopt, worden gekenmerkt door zachte, ronde vormen in verschillende pastelkleurige tinten. Deze opvallende kenmerken hebben ze doorgevoerd in de winkelinrichting. Direct bij binnenkomst word je door een boog naar binnen geleid. Geïnspireerd op het bekende product van het merk, de Power Ring. Eenmaal binnen heeft elk gebied zijn eigen pastelkleurige tint, afgestemd op de kleur van de getoonde items. Daarnaast zijn in de winkel verschillende gebieden te vinden die je uitnodigen om de producten uit te proberen. De doordachte inrichting én functie van de winkel zorgen ervoor dat je volledig wordt ondergedompeld in het merk.